סדרן

תוכנה פשוטה לתפעול המהווה צומת מידע חשוב מחד ומרכזת את פעילות חברת ההובלה או ההסעים מאידך. כלי עזר הכרחי לסדרן בחברה, לניהול סידור עבודה ממוחשב, ומסייעת בבקרת תהליכים בשליטה ובתפעול הסידור. התוכנה מסייעת מאד לקביעת איכות ורמת השירות ללקוח הקצה יחד עם חסכון בעלויות התפעול של החברה.

איתם

מערכת האיתם הנה מערכת הליבה של חברת ההובלה או ההסעים. האיתם הנו היישום של המשרד האחורי לניהול הפעילות הכספית של ההובלה וההסעים. באיתם של ערדום מנגנון תמחור משוכלל המכסה את מרבית ההסכמים הקיימים בענף ההובלה וההסעים. היישום מתאים לעבודה משולבת עם תוכנת הסדרן או כיישום עצמאי.

נלן

תוכנה לתעבורת מסרים בין חברת ההובלה לנמלי אשדוד, חיפה, אוברסיז, מסוף 207 וקונטרם. התוכנה תומכת במגוון רחב של סוגי מסרים מותאמים לשגרת העבודה ולאופי העבודה. התוכנה יציבה ויכולה לעבוד גם במצב של ריבוי משתמשים בתוכנה.

Car assistance icon
חידושים באפליקציה לנהג

VITAM האפליקציה לנהג שלנו - חיה, עובדת מעולה ואנו קשובים כל הזמן לצורכי השטח ומחדשים ומייעלים אותה ע"מ לייעל את העבודה

youtube
YouTube בשבילך

סרטונים ללקוחות בנושאים שונים בתחום האיתם, התוכן מתעדכן בהתאם לחידושים בתוכנה . אנחנו פה בשבילך

Photo on Foter.com
" חבר מביא חבר"

אנו מאמינים בלקוחותינו ובשיטת השיווק "מפה לאוזן". זיכוי בסך 500 ₪ לכל לקוח שיגיע בזכות המלצתכם! נשמח לקבל המלצות מכל אחת ואחד מכם. השאירו פרטים בטופס המקושר.

Contact us. Man with phone on white isolated background. 3d
שאלות ופיתרונות

אולי כבר יש לנו תשובה לשאלה שלך, כי אנחנו תמיד נשאף לחסוך לך זמן, משאבים ולנסות להיות הכי טובים עוברך

לוגו משהבט
ממשק משה"בט

פותח ממשק ייחודי ללקוחותינו העובדים עם משרד הביטחון.

Creative management and leadership business concept as a group of tangled confused color pencils focused in a clear managed direction for team strategy resulting in imagination and innovation success.
שילוב מערכות

המערכות שלנו יודעות להשלים אחת את השנייה - אנחנו שואפים לאפשר ללקוחותינו את הגדילה ולייצר את הכלים הכי יעילים להצלחה.