שרות לקוחות כלל ערדום
- ימי א' - ה' בין השעות 08:00 עד 17:00
- ימי ו'-ש' - סגור
הגדרת השרות
שרות שגרתי: ימים א-ה: 17:00-08:00, ששי וערבי חג: 12:00-08:00
שרות חוץ שגרתי: ניתן לתקלות משביתות, בשעות שמחוץ לשעות העבודה הרגילות.
תקלות משביתות: תקלות המשביתות כליל את מהלך העבודה כגון: נפילת שרת, ניתוק תקשורת המשבית גישה לביצוע עבודה שוטפת, תחנות POS מושבתות.
שרות מוקד HELPDESK: מוקד השרות של ערדום מטפל, מנטר ומפנה בעיות לטיפול טכנאי מתאים וזמין.
שרותי המוקד: סביבת המשרד הממוחשב, טיפול במדפסות, הרשאות וגישה לקבצים, הקמת משתמשים חדשים, שיוי הגדרות משתמשים, גישה לאינטרנט, שולחן עבודה – DESKTOP ונושאים נוספים בהתאם להסכמים מול הלקוח.
שרותי טכנאי: שרות הדורש הגעה לאתר ובהתאם להסכם מול הלקוח, טיפול בחומרה, רשת מקומית, תקשורת, עמדות מקומיות. במידת הצורך והזמינות הטכנאי יכול לתת שרות HELPDESK.
פניות לקבלת שרות
מוקד השרות: 1-700-506-755
שרות שגרתי: לקבלת שרות שגרתי ניתן לפנות בדוא"ל או בטלפון ישירות למוקד או לטכנאי.
שרות חוץ שגרתי: יש לפנות למוקד המאוייש במענה קולי 24 שעות ביממה. פניה לקבלת שרות תופנה לכונן במגוון אמצעים לקבלת קריאות דחופות.
שרות לקוחות איתם
- ימי א' - ה' בין השעות 08:00 עד 17:00
- ימי ו'-ש' - סגור
הגדרת השרות
שרות: שרותי תמיכה ללקוחות יישומי איתם.
מוקד שרות: מוקד פנית לקוחות לקבלת שירותי HELPDESK לטפול בבעיות מרחוק.
תקלה משביתה: אי יכולת הפעלת פונקציה מהותית בתוכנה.
כתנאי למתן השרות הלקוח יאפשר לערדום גישה מרחוק למערכת המחשבים.
אופן מתן שרות וזמני שרות
מוקד השרות יהיה זמין לטיפול בפניות לקוחות בימים א'-ה' בין השעות 17:00-8:00
קריאות מעבר לשעות אלו ייענו במקרים של תקלה משביתה.
פתיחת קריאות
האופן היעיל ביותר לפתיחת קריאות הוא באמצעות אתר האינטרנט. הפניה באופן זה חוסכת המתנה בטלפון, ומאפשרת רישום קריאות השרות מכל מקום, מכל מחשב ובזמן הנוח ללקוח, ללא תלות בשעות פעילות המוקד.
פניות השרות אפשריות דרך אתר אינטרנט זה, או מתוך תוכנות איתם/סדרן לבעלי גרסא מעודכנת.
טלפון מוקד השרות: 1-700-506-755