שאלות נפוצות

יישומי איתם הינם מודולים-תוכנות לחברות ההסעים ולחברות ההובלה. התוכנות מתאימות לחברות קטנות וגדולות כאחד.

כל חברת הובלה או הסעים שמחפשת התייעלות בעבודה (משרד ללא נייר) וחסכון בעלויות, תמצא פתרון טכנולוגי (פשוט אך מתוחכם) בתוכנות של חברת ערדום.

  • לבדוק האם הנתונים שהקלדתי – קוד לקוח/קבוצת לקוחות/תאריכים/חודש ושנת יחוס נכונים.
  • האם הלקוח הינו לקוח עם מע"מ/ללא מע"מ. במידה והלקוח ללא מע"מ יש להכנס ללשונית F11 – נתונים ולסמן – חשבוניות ללא מע"מ.
  • ללחוץ על כפתור אפס (0) בפירוט/הפקת חשבונית.

להכנס ללשונית F11 – נתונים ולסמן עיגול סכום  – אגורות/שקלים בהתאמה.
 

להכנס ללשונית F12 – עיצוב ולכתוב במס' כותרת 0/LAK.

* הבהרה לגבי  0: אפס (0).

  • יש אפשרות להמשיך בהפקה מבלי שיופיע נתון בשדה מחיר ליחידה למסלול (אשר לגביו הופיעה ההודעה).
  • קיימת האפשרות להכנס לפירוט חשבונית ולהפיק פירוט לפי הפרמטרים שהוכנסו בפירוט חשבונית פרופורמה מרוכזת כולל קוד המסלול בו אין התאמה. יש למצוא את התנועה בה המחיר שונה משאר המחירים לאותו מסלול, לתקן ולהפיק פרופורמה מרוכזת.

ניתן לבחור בזיכויים – דוח X לנהגים, להקליד את הפרמטרים הרלבנטיים להפקת הדוח ולקבל נתונים.

כן. בכל אחד מפירוטי החשבונית ללקוח/נהג/רכב קיימת אפשרות בחירה של אקסל תחת תכנית פירוט הח-ן.

בתנועות יש להקליד את ההזמנה שאותה אנו רוצים לשנות, ללחוץ על לשונית סטטוסים ולשנות את סוג מחיר ל- ללא מע"מ ולשמור. יש לשים לב שיש לבחור בפירוט חן בלשונית F11 – נתונים – חשבוניות ללא מע"מ.

במסך תנועות, כל תיאור שדה שנמצא בין שני משולשים, ניתן ללחוץ לחיצה כפולה ולהגיע לכרטסת נהג/רכב/מסלול/לקוח לפתוח את הכרטיס המתאים, לסגור את מסך הכרטסות ולהמשיך בהקלדת התנועה.

לא, אבל ניתן להפוך את הלקוח/רכב/נהג ללא פעילים בכרטסת הרלבנטית. כדאי לדעת כי ניתן למחוק מסלול כל עוד לא נעשה בו שימוש.

מוקד השרות שלנו ישמח לתת מענה לכל שאלה ושאלה. 

 
ערדום שירותי תקשוב

מתעניין בשירותי ערדום? מעוניינ.ת שנחזור אליך ?

דילוג לתוכן